Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ


Η ΠΑΙΔΕΙΑ

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ 

ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ

 

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΣΟΥ 

ΚΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ 

ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΣΟΥ 

ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ

 ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ

 ΜΕ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ


ΑΡΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ: 

ΜΑΘΗΣΗ - ΜΕΛΕΤΗ - ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΑΘΛΗΣΗ - ΑΘΛΟΙ - 

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ - ΑΝΕΛΙΞΗ - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ - 

ΕΝΘΥΜΗΣΗ - ΑΛΗΘΕΙΑ - ΓΝΩΣΗ


ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΛΕΤΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΒΙΟ 

ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ 

ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ - ΑΡΤΕΜΗ

 

ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΘΕ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΗΤΑ 

ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΥ 


ΚΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΟΡΙΖΕΙ ΙΣΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

 

ΑΡΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΤΑΙ

ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ 

ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΗΣ 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΗ

 

ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΙΩΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΛΙΚΗ 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΝΕΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ 

ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΥ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ

 

ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΙΣΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 

ΓΙΑ ΑΝΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 

ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ


ΟΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ 

ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 

ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ

 

ΑΡΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ 

ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΩΣ ΠΑΙΔΙ 

 ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

 ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ 

ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ 

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟ ΓΥΡΩ 

ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΩΣ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ 

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΗΜΟΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 

ΟΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ

 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙ 

ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ 

ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ

 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΘΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ 

ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 

ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ


ΟΠΟΥ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ

 ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ


 ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ 

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥ 

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ

ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ

ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ


ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου