Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2020

ΧΡΟΝΟΣ: Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΟΜΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΡΙΩΝ

  

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ 

ΣΕΛ. 176-182 "....Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.


ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ, ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΟΥΣ ΩΣ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ.

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΟΜΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΧΡΟΝΟΧΡΟΝΟΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΕΤΣΙ, Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ
ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΧΡΟΝΟΧΡΟΝΟ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΟΝΙΚΩΝ.
 

ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΘΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.

ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΚΙΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ, ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ, ΒΙΟ, ΔΙΑΣΤΑΣΗ, ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗΠΑΝΤΑ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΡΟΗ.

ΚΑΙ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ.

ΒΕΒΑΙΩΣ, ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ, ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ή ΕΝΩΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ, ΝΑ ΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ, 

ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΩΡΑ (ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΜΟΥ) ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΕΙΡΑ

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΑΧΡΟΝΟΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΡΟΣ. 

ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ, ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ  ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟΧΡΟΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΝ, ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟΧΡΟΝΟ ΣΕ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΕΝΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΣ ΖΩΗΣ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΤΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΒΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΑΝΕΛΙΞΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.

ΟΜΩΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΙΜΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ, ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΜΠΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.

ΕΤΣΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ  ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ, ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 6 ΕΞΙ ΠΛΗΡΗ ΤΡΙΓΩΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΕΞΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΜΑΣ.

ΕΤΣΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ. 

ΩΣΤΟΣΟ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ 6 ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΙ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΑΡΚΙΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 6 ΕΞΙ ΩΣ ΤΑ 12 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ

ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ.


ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ ΑΧΡΟΝΟΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΑ, ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

ΜΑ  ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΗ ΣΩΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟΙ ΔΙΟΤΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η 9 ΕΝΝΕΑ, ΕΝ- ΝΕΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΑ, ΦΡΕΣΚΙΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. 

 

ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ, ΑΕΝΑΗ, ΑΠΕΙΡΗ, ΑΧΡΟΝΗ, ΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΩΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΝΕΛΙΞΗ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ...."





https://www.aitherikigrafi.gr/

oriaios12.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου